Levering & Returnering
🎁 Julegave - Ombytning & Retur
Ombytning og retur af julegaver
Når du køber julegaver hos os mellem 1. november og 24. december 2025, får du automatisk forlænget retur- og ombytningsret. Returpakken skal blot være fremme hos os senest den 15. januar 2026.
Bemærk, at denne forlængede returret erstatter den almindelige 30 dages returret. Det betyder, at alle julegaver købt i denne periode skal returneres senest den 15. januar 2026 - uanset hvornår de gives.
Frist for bestilling til juleaften 2025
Ønsker du at modtage din ordre inden juleaften, skal du bestille senest torsdag d. 19. december kl. 14.00.
Vi sender stadig hver dag fra d.18-23 December med dag til dag levering, men kan ikke garanterer leveringen efter d.19 kl.14.00
VI anbefaler pakkeshop frem til d.22 december.
Læs mere om vores Jule og Levering Retur her
Levering
Hvor hurtigt leverer i min pakke?
Bestiller du før kl 14.00, bestræber vi os efter at din ordre sendes samme dag. Ordrer afgivet efter kl. 14.00 bliver sendt dagen efter. Du modtager din ordre indenfor 1-2 hverdage.
Oftest leverer vi indenfor 24 timer.
Burd Delievery
SAMME-DAGS-LEVERING (gælder kun dele af sjælland)
Du kan bestille frem til kl. 13:30 & sikre dig at din pakke leveres mellem 18-22 på din adresse samme dag. Det koster kun 29kr.
DAGEN-EFTER-LEVERING (Fyn & Jylland leveres)
Du kan bestille frem til kl. 13:30 & sikre dig at din pakke leveres dagen efter til kun 29kr.
Hvem leverer i pakker med?
Camillakroeyer.dk leverer gennem Burd Delivery og GLS.
- GLS - Levering til hjemmeadresse og pakkeshop (leverer også til pakkeshop om lørdagen).
- Burd Delivery - Aftenlevering til hjemmeadresse imellem kl. 18-22 på Sjælland, Fyn & Jylland (kun udvalgte postnumre).
Vi sender altid din pakke forsikret med et leveringsgebyr på 29-45 kr.
Køber du for over 399 kr. får du fri fragt med GLS til pakkeshop.
Kan jeg afhente min ordre fysisk?
Hos camillakroeyer.dk tilbyder vi i udvalgte perioder mulighed for afhentning. Dette kan vælges i checkout, når funktionen er tilgængelig.
Afhentning foregår på vores kontor og lager:
Gåsegade 1, st. 1208 København K
Bemærk, at afhentning desværre ikke er muligt i travle perioder. Du er dog altid velkommen til at kontakte os på support@camillakroeyer.dk eller 71 74 51 56, så gør vi vores bedste for at finde en løsning.
Det er desværre ikke muligt at komme forbi for at se eller prøve produkterne uden at have en ordre
Er du i tvivl om størrelsen?
Kontakt os gerne på forhånd – så kan vi efter aftale lægge andre størrelser klar, så du kan prøve og ombytte direkte ved afhentning.
Jeg har endnu ikke modtaget min pakke?
Det sker desværre en gang imellem, at en pakke bliver væk – men bare rolig, vi står altid klar til at hjælpe dig.
Hvis du ikke har modtaget din ordre, bedes du sende os en mail på support@camillakroeyer.dk.
Skriv venligst dit ordrenummer i emnefeltet.
Vi sørger herefter for at efterlyse din pakke. Skulle det vise sig, at pakken er endegyldigt væk, sender vi naturligvis en ny pakke til dig.
Kan jeg ændre i min ordre?
Såfremt der er fejl eller ønskede ændringer til din ordre, vil vi selvfølgelig gerne hjælpe dig bedst muligt.
I nogle tilfælde kan pakken dog allerede være pakket eller håndteret, og i travle perioder kan vi ikke garantere, at det kan nås.
Skriv hurtigst muligt til support@camillakroeyer.dk
eller ring på 71 74 51 56, så forsøger vi at foretage ændringen.
Når først din ordre er afsendt, har vi desværre ikke mulighed for at foretage ændringer.
Du modtager en mail, så snart din ordre er pakket og sendt. 📦
Jeg har glemt at hente min pakke i pakkeshoppen?
Hvis du glemmer at hente din pakke i pakkeshoppen vil den bliver sendt retur til os efter 7 dage (GLS).
Skal du have sendt pakken på ny, vil det koste dig 29kr i gebyr - da vi faktureres for returforsendelsen og den nye fragt.
Jeg har modtaget en defekt vare?
Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.
Oplever du problemer, eller går dit smykke i stykker, kan du oprette en reklamation via vores Retur & Ombytningsportal.
Sådan gør du:
1. Gå til portalen og log ind med ordrenummer og den e-mail, der blev brugt til købet.
2. Sæt kryds ved det smykket, du ønsker at reklamere over.
3. Beskriv fejlen på smykket, og hvad du ønsker i stedet.
4. Vedhæft et billede, hvor fejlen tydeligt fremgår.
Når vi har modtaget din reklamation, vurderer vi sagen. Hvis smykket skal sendes retur, vil du modtage en GLS RETUR QR-kode på mail. Vis blot koden i din pakkeshop – de printer labelen og sætter den på pakken for dig.
Når vi modtager smykket, håndterer vi reklamationen ud fra dine ønsker og vores vurdering.
Jeg har modtaget en forkert vare?
Hvis du har modtaget en forkert vare i din pakke, så send os gerne en mail på support@camillakroeyer.dk.
Oplys venligst:
- Dit ordrenummer
- Et billede af det du har modtaget
- Hvad du mangler
Vi sørger herefter for at finde den hurtigste og bedste løsning for dig.
Jeg har endnu ikke modtaget min pakke?
Det sker desværre en gang imellem, at en pakke bliver væk – men bare rolig, vi står altid klar til at hjælpe dig.
Hvis du ikke har modtaget din ordre, bedes du sende os en mail på support@camillakroeyer.dk og skrive dit ordrenummer i emnefeltet.
Vi sørger herefter for at efterlyse din pakke.
Skulle det vise sig, at pakken er endegyldigt væk, sender vi naturligvis en ny pakke til dig.
Jule Levering & Retur
Du kan læse om vores Jule Levering & Retur her.
Frist for bestilling til juleaften 2025
Ønsker du at modtage din ordre inden juleaften, skal du bestille senest torsdag d. 18. december kl. 14.00.
Læs mere om vores Jule og Levering Retur her
Retur
Adventskalender retur & ombytning
Du skal kontakte os på support@camillakroeyer.dk i forhold til returnering og ombytning mod et gavekort, af årets adventskalender.
Jeg ønsker pengene retur
Hent din returlabel HER
Refunderingen vil blive tilbagebetalt til det betalingskort der blev anvendt ved købet. Vi opkræver et returgebyr på 35kr for returlabel.
Ønsker du at sende pakken selv skal den sendes til:
Camilla Krøyer Jewellery
Kompagnistræde 43, st 1208 København K
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
GRATIS RETUR hvis du vælger et tilgodebevis
Hvis du vælger at få dit returbeløb refunderet på et tilgodebevis, er det gratis for dig at sende retur. Du vil derudover også modtage 10% oveni varens værdi. Hent din Returlabel HER.
GRATIS OMBYTNING
Ønsker du derimod at ombytte varen til en anden størrelse eller et andet produkt, kan du gøre det gratis gennem vores RETUR & OMBYTNINGSPORTAL HER .
Uafhentede pakker der sendes retur
Hvis du undlader at hente en pakke i pakkeshop og denne sendes retur til os, skal du betale de reelle omkostninger, som fragtfirmaet pålægger os for returforsendelsen.
Hvis du ønsker pakken sendt igen, skal du betale en eventuel ny leveringsomkostning på 29kr.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, du modtager hver enkelte varer.
Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til support@camillakroeyer.dk. eller benytte standard fortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Vælger du at gøre dette alligevel, vil vi opkræve fragten herfor.
Returnering ved brug af rabatkoder og kampagner
Har du brugt en %-rabatkode så vil du kun få det beløb returneret du har betalt og ikke produktets oprindelige pris før %-rabatkoden.
Har du været en del af en eksklusiv kampagne såsom 3for2 eller 2for1 - så skal hele ordren sendes retur såfremt pengene skal refunderes.
- Ved 2for1 refunderes ikke 50% af beløbet, hvis du sender 1 produkt retur.
Gratis gaver - skal sendes med retur hvis du returnere din ordre. Såfremt gaven ikke er sendt med retur, refunderes beløbet ikke, ellers trækkes værdien af 'Gaven fra det samlede beløb.
Beholder du dele af ordren, kan du stadig beholde gaven.
Ombytning
Gratis Ombytning
GRATIS OMBYTNING
Ønsker du at ombytte til en anden størrelse eller et andet produkt, kan du nemt gøre det via vores Retur & Ombytningsportal – og det er helt gratis.
Sådan gør du:
- Gå til portalen og log ind med ordrenummer og den e-mail, ordren er lagt med.
- Vælg det smykke, du ønsker at returnere.
- Vælg herefter det smykke, du ønsker at ombytte til.
- Du modtager en GLS RETUR QR-kode på mail. Vis koden i din pakkeshop – de printer og sætter labelen på din returpakke for dig.
Når vi har modtaget pakken, håndterer vi ombytningen ud fra dine ønsker.
-
Ombytningsbetingelser ved udsalg
Ved udsalg gælder rabatten kun for de varer, der er købt under udsalget.
Hvis du ønsker at ombytte efter udsalget er slut, kan du kun ombytte til en anden style med samme originalpris som den vare, du købte.
Det betyder:
- Køber du en vare, der originalt koster 249 kr, kan du kun ombytte til en anden vare, der også originalt koster 249 kr.
- Du kan ikke ombytte til en dyrere vare og samtidig beholde udsalgsrabatten.
Kort sagt: Ombytning efter udsalg kan kun ske til produkter med samme førpris.
Ombytning af gaver
Vil du bytte en gave til en anden størrelse eller style? Vi tilbyder gratis ombytning første gang.
Sådan gør du:
- Find ordrenummeret og e-mailadressen på den person, der har købt gaven.
- Gå til vores Retur & Ombytningsportal og log ind.
- Vælg det smykke, du ønsker at bytte, og angiv den nye adresse, du gerne vil have ombytningen sendt til.
- Du modtager en GLS QR-kode på mail – vis den i pakkeshoppen, så printer de labelen og sætter den på pakken for dig.
Vi behandler ombytningen inden for 2–7 hverdage, efter vi har modtaget din returpakke.
-
Ombytningsbetingelser ved udsalg
Ved udsalg gælder rabatten kun for de varer, der er købt under udsalget.
Hvis du ønsker at ombytte efter udsalget er slut, kan du kun ombytte til en anden style med samme originalpris som den vare, du købte.
Det betyder:
- Køber du en vare, der originalt koster 249 kr, kan du kun ombytte til en anden vare, der også originalt koster 249 kr.
- Du kan ikke ombytte til en dyrere vare og samtidig beholde udsalgsrabatten.
Kort sagt: Ombytning efter udsalg kan kun ske til produkter med samme førpris.
Den varer jeg ønsker at ombytte til, er billigere?
Hvis det smykke, du ønsker at ombytte til, er billigere end smykket på din oprindelige ordre, kan du selv vælge, hvordan differencen skal refunderes – enten som et tilgodebevis sendt til din mail eller som tilbagebetaling til betalingskort.
Refunderingen vil blive tilbagebetalt til det samme betalingskort, der blev anvendt ved købet.
Jeg vil gerne ombytte til en dyrere vare?
Hvis du ønsker at ombytte til et smykke, der er dyrere end det oprindelige, kan du blot vælge det ønskede smykke i vores ombytningsportal.
Når du har bekræftet dit valg, vil du i det sidste trin blive guidet til betaling, hvor du kan benytte MobilePay, Visa, Mastercard, eller PayPal.
Så snart vi modtager din returpakke, behandler vi din ombytning – det tager typisk 2-7 hverdage.
-
Ombytningsbetingelser ved udsalg
Ved udsalg gælder rabatten kun for de varer, der er købt under udsalget.
Hvis du ønsker at ombytte efter udsalget er slut, kan du kun ombytte til en anden style med samme originalpris som den vare, du købte.
Det betyder:
- Køber du en vare, der originalt koster 249 kr, kan du kun ombytte til en anden vare, der også originalt koster 249 kr.
- Du kan ikke ombytte til en dyrere vare og samtidig beholde udsalgsrabatten.
Kort sagt: Ombytning efter udsalg kan kun ske til produkter med samme førpris.
Kan jeg bruge en rabatkode på min ombytning?
Hvis du har brugt en rabatkode på din oprindelige ordre, vil rabatten automatisk følge med over i din ombytning.
Fx: Hvis du har købt et smykke til 199,- med 15 % rabat og ønsker at ombytte til et smykke, der koster 299,-, får du også 15 % rabat på det nye smykke. Du vil i ombytningen blive opkrævet prisforskellen.
Du kan godt bruge en rabatkode på din ombytning, hvis der ikke var anvendt en rabatkode på den oprindelige ordre.
Du kan dog ikke genbruge en rabatkode, du allerede har brugt.
Jeg har brugt en ombytningslabel, men nu ønsker jeg pengene retur?
Da vi har tilbudt gratis ombytning i første omgang, og betalt for en returforsendelse, samt en ny forsendelse - så kan dine varer ikke tages retur herefter.
Du ophæver derfor automatisk din returret, når du ønsker at lave en ombytning.
Det gør du fordi vi da har betalt retur fragt omkostningerne, samt den nye fragt omkostning for at sende dig dit nye smykke.
Skulle du mod al forventning stadig ønske dine penge retur, trods du har lavet en ombytning - Da vil du blive opkrævet 2* fragt omkostninger fra retur beløbet.
Ombytninger ved udsalg
Ombytningsbetingelser ved udsalg
Ved udsalg gælder rabatten kun for de varer, der er købt under udsalget.
Hvis du ønsker at ombytte efter udsalget er slut, kan du kun ombytte til en anden style med samme originalpris som den vare, du købte.
Det betyder:
- Køber du en vare, der originalt koster 249 kr, kan du kun ombytte til en anden vare, der også originalt koster 249 kr.
- Du kan ikke ombytte til en dyrere vare og samtidig beholde udsalgsrabatten.
Kort sagt: Ombytning efter udsalg kan kun ske til produkter med samme førpris.