Email os: Support@camillakroeyer.dk // Ring til os Tlf: 71 74 51 56
Ofte Stillede Spørgsmål
🎁GAVE OMBYTNING & RETUR
Forlænget retur på Gaver - Nov/Dec 2024
Vi har automatisk forlænget retur på julegaver bestilt efter d.1/11-2024.
Retur/Ombytning er forlænget til og med d.12/01-2025. Skriv venligst i ordrenoten at det er en gave.
Læs mere om Jule Levering & Retur her.
Jeg ønsker at returnere en gave
Ønsker du at returnere en gave så skal du blot KØB RETURLABEL HER
Noter venligst i kommentarfeltet hvilket ordre nr. den tilhører.
Pengene kan kun refunderes til det originale kort brugt til ordren.
Ønsker du et tilgodebevis sendt direkte til dig?
- Noter da venligst i kommentarfeltet :
- Tilgodebevis
- Ordre nr.
- Din e-mail det skal sendes til
Du får en RETUR QR kode på e-mail som du skal vise nede i pakkeshoppen, de printer derefter en label og sætter på din pakke.
GRATIS OMBYTNING
Ønsker du at ombytte varen til en anden størrelse eller et andet produkt, henter du blot en ombytningslabel gratis I VORES OMBYTNINGSPORTAL HER. Husk at have dit ordre nr. & email klar her, herefter noterer du hvad den skal ombyttes til.
Jeg vil gerne ombytte en gave
Har du modtaget en gave du ønsker at ombytte skal du bruge følgende:
1. Ordre nr. & e-mail på køber
2. Gå derefter til Ombytningsportal & log ind
3. Udfyld ombytningen og angiv den nye adresse du ønsker den sendt til i note feltet
Følgende skal skrives i note feltet eller vedlægges i retur pakken:
Navn
Adresse & post nr.
E-mail
Tlf nr.
Ønsker du hjælp til din ombytning, bedes du kontakte os på e-mail: support@camillakroeyer.dk
Du får en RETUR QR kode på e-mail som du skal vise nede i pakkeshoppen, de printer derefter en label og sætter på din pakke.
Ombytningerne håndteres indenfor 2-7 hverdage
For hurtigere ekspedition af din pakke, anbefaler vi du selv går ind og placere en ny ordre med produktet på forhånd.
Levering & Retur
✨JULE LEVERING ✨ LÆNGERE LEVERINGSTID
Leveringstiden på ordrer bestilt fra d.2/12 er på 2-4 arbejdsdage.
Vi pakker alle ordrer så hurtigt vi kan. Den længere leveringstid skyldes ekstra travlhed.
Ombytning af størrelse eller style?
GRATIS OMBYTNING
Ønsker du at ombytte varen til en anden størrelse eller et andet produkt, henter du blot en ombytningslabel gratis I VORES OMBYTNINGSPORTAL HER.
Husk at have dit ordre nr. & e-mail klar her, herefter noterer du hvad den skal ombyttes til.
Når vi modtager returpakken, får du en ny ordre med det smykke du ønsker at ombytte til.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Hos Camillakroeyer.dk har du 30 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager din pakke. Indenfor dette tidsrum kan du sende varen retur og få pengene tilbage, hvis varen ikke er taget i brug. Er de 30 dage overskredet vil pakken ikke pr. automatik blive sendt retur til kunden.
Du som køber står selv for betaling af forsendelsen, og der er derfor ingen refusion af forsendelsebeløbet, ved returnering af produkter.
I tilfælde af at du som kunde nægter modtagelse af pakken eller ikke får afhentet pakken hos pakkeshoppen, inden den bliver sendt retur, forbeholder vi os retten til at fakturer kunden for evt. omkostninger for returforsendelse og eller genlevering.
Vi anbefaler, at du sender med en forsikret returlabel, da Camillakroeyer.dk ikke står til ansvar for ikke-forsikrede pakker. Det er derfor på eget ansvar at sende uden forsikring. Pakken kan risikere ikke at komme frem til vores lager, hvis du vælger returnering uden forsikring.
Ønsker du at sende pakken selv skal den sendes til:
RETUR ADRESSE:
Camilla Krøyer Jewellery
Kompagnistræde 43, st 1208 København K
Vær opmærksom på at pakken skal leveres til adressen og ikke i pakkeshop - vi afhenter ikke pakker. (Bruger du vores retur system, sker det helt automatisk)
Vi tager ikke din pakke retur, hvis:
- Produktet har ridser eller andre synlige skader.
- Produktet ikke er pakket forsvarligt ind.
GRATIS OMBYTNING
Ønsker du derimod at ombytte varen til en anden størrelse eller et andet produkt, henter du blot en ombytningslabel gratis I VORES OMBYTNINGSPORTAL HER. Husk at have dit ordre nr. & e-mail klar her, herefter noterer du hvad den skal ombyttes til.
Når vi har håndteret din returpakke, sender vi derefter det nye smykke du ønsker at ombytte til.
Køb & returnering af gave
Hvis du skal give en gave og derfor ønsket forlænget returret, skal du i noten ved check-ud, notere at det er en gave og hvornår den skal gives. Så sørger vi for den bliver pakket ind, såfremt du køber gave indpakning og du får automatisk en forlænget returret fra den dag gaven gives.
Er du modtager af en gave og ønsker at bytte den, henvend dig gerne til support@camillakroeyer.dk med ordrenummeret, så hjælpes du selvfølgelig på vej.
Ønskes pengene retur, kan vi kun udbetale pengene til det samme kort, der er blevet brugt til betaling.
Hvor hurtigt modtager jeg min bestilling?
Hvis du bestiller før kl. 14, bestræber vi os efter at du modtager din bestilling dagen efter med GLS.
Burd tilbyder samme dags levering og næste dags levering, det ville sige at hvis du inden kl. 13.00 bestiller med Burd's samme dags levering, modtager du din pakke mellem 18-22 om aftenen - Dette er dog kun til dele af Sjælland.
Vi tilbyder også, at du kan afhente din ordre i hverdage mellem 10-16 inde på vores kontor på Gåsegade 1, St. 1465 København K, efter aftale. Når du ligger en bestilling med afhentning vil du blive kontaktet og herefter finder vi en dag og et tidspunkt.
BLACK FRIDAY - LÆNGERE LEVERINGSTID
Bestiller du under vores Black Friday kampagne kan der forekomme længere leveringstid. Læs mere i vores Handelsbetingelser under Levering.
Jeg har modtaget en defekt eller forkert vare?
Jeg er super opmærksom på kvaliteten på mine smykker, men der kan desværre ske enkelte fejl i en produktion. Hvis du modtager et smykke med fejl, så skriv på support@camillakroeyer.dk vedhæft gerne et billede af smykket og dit ordre nummer i emnelinjen - Herefter vil vi selvfølgelig gerne hjælpe dig bedst muligt.
Følg altid mine vejledninger omkring behandling af smykker for at passe bedst på dem.
Har du modtaget en forkert vare i din pakke, så skriv gerne en mail til support@camillakroeyer.dk, skriv gerne hvad der mangler og hvad der er blevet sendt forkert til dig, herefter ville vi selvfølgelig få rettet op på vores fejl - så du kan modtage dit ønskede smykke.
Jeg har endnu ikke modtaget min pakke?
Det sker desværre ind i mellem at pakker bliver væk, vi står selvfølgelig altid klar til at hjælpe dig. Såfremt du ikke har modtaget din ordre, kan du altid skrive til os på support@camillakroeyer.dk, herefter bliver din pakke efterlyst.
I tilfælde af din pakke er endegyldigt væk, så får vi selvfølgelig sendt en ny afsted til dig. Hav gerne ordrenummer klar i emnefeltet, når du skriver til os.
Kan jeg afhente min bestilling?
Hos camillakroeyer.dk kan du ved check out vælge 'Afhentning'. Du skal placere en ordre før du kan afhente et produkt.
Obs. Afhentning er desværre ikke tilgængeligt i travle perioder, du er dog altid velkommen til at kontakte os på mail: support@camillakroeyer.dk eller ringe til os på Tlf: 71 74 51 56, så gør vi vores bedste for at finde en løsning.
Vi tilbyder desværre ikke at du kan komme forbi og se/prøve produkterne.
Hvis du er i tvivl om det er den korrekte størrelse du har bestilt, kan du efter aftale med support@camillakroeyer.dk få nogle andre størrelser klar eller afprøve den med det samme du afhenter - for så nemt at ombytte til en korrekt størrelse.
Betaling & Ordre
Kan jeg ændre i min bestilling?
Såfremt der er fejl eller ønskede ændringer til din ordre, vil vi selvfølgelig gerne hjælpe dig bedst muligt.
I nogle tilfælde kan pakken allerede være blevet pakket eller håndteret.
I travle perioder (ved kampagner, fødselsdag, Black Friday & Jul) kan vi ikke garantere at det kan nåes.
Skriv hurtigst muligst til support@camillakroeyer.dk eller ring på 71 74 51 56, så forsøger vi at løse problemet.
Når først din ordre er afsendt, har vi desværre ikke mulighed for at ændre i din ordre - Du modtager en mail når pakken afsendes.
Kan jeg annullere min bestilling?
Såfremt du ønsker at annullere din ordre, vil vi selvfølgelig gerne hjælpe dig bedst muligt.
I nogle tilfælde kan pakken allerede været blevet pakket eller håndteret hvor din ordre ikke vil kunne annulleres.
I travle perioder (ved kampagner, fødselsdag, Black Friday & Jul) kan vi ikke garantere at det kan nåes.
Skriv hurtigst muligst til support@camillakroeyer.dk med teksten "ANNULLER" efterfulgt af dit ordrenummer. Fx. "ANNULLER #CKJ123456" eller ring på 71 74 51 56 og så forsøger vi at annullere din ordre.
Når først din ordre er afsendt, har vi desværre ikke mulighed for at stoppe din ordre - Du modtager en mail når pakken afsendes.
Er det sikkert at handle på camillakroeyer.dk?
Det er helt sikkert at handle på camillakroeyer.dk. Vores forbindelse er SSL-krypteret, så ingen andre har adgang til dine kort- og personfølsommeoplysninger.
Derudover er vi E-mærket & har 5 stjerner på Trustpilot.
Produkt & Behandling
Har i garanti?
Vi har 100% tilfredshedsgaranti! Indenfor 2 år kan du kontakte os med enhver reklamation eller skade som skulle være opstået fra vores side.
Kontakt: support@camillakroeyer.dk
Bemærk venligst: Denne garanti dækker ikke tabte smykker, ridser, der følger med normal slitage, forkert brug eller opbevaring af dit produkt, og enhver skade udført af en tredjepart.
Hvordan behandler jeg mine smykker?
Jeg sælger flere typer smykker.
Vandfaste smykker i stål: Kan bruges i vand, under træning og er meget slidstærke. De skal blot pudses op med en fiberklud.
Ægte Sølv smykker: Du skal blot bruge en fiberklud og varmt sæbevand.
Messing smykker: Disse smykker skal du være forsigtig med omkring vand, sved og parfume, da de er mere følsomme, og ikke skal opbevares i direkte sollys. Undgå at bruge sølvbelagte smykker i vand, under træning og omkring cremer.
Vær generelt opmærksom på ridser og hårde overflader.
Hvordan finder jeg min ring størrelse?
Vi anbefaler app'en ringsizer - her kan du nemt måle din egen ring, direkte på din tlf skærm.
Du kan også se andre alternativer til en størrelsesguide her