Handelsbetingelser
På Camillakroeyer.dk kan du som kunde, kun købe produkter.
Ved bestilling af varer på Camillakroeyer.dk bekræfter du, at du er 16 år eller ældre.
Ved køb via Camillakroeyer.dk accepterer du disse generelle betingelser.
Generelle oplysninger
Camilla Kroeyer Jewellery ApS.
CVR 40497684
Adresse: Kompagnistræde 43, st., 1208 København K
E-mail: support@camillakroeyer.dk
LAGER/RETUR: (ikke muligt at komme forbi adressen uden aftale)
Camilla Krøyer Jewellery ApS.
Gåsegade 1, St.
1465 København K.
Bestilling
- Varen bestilles online via www.camillakroeyer.dk
- Ved bestilling angives navn, adresse, e-mailadresse og kontooplysninger.
- Betalingen hæves først når varen bliver sendt til dig. Afsendelsen af ordrebekræftelse sker umiddelbart efter, at du har gennemført et køb. Du vil efterfølgende få en mail med en bekræftelse i, at varen er sendt efter afsendelse.
- Når købet er gennemført vil ordrebekræftelsen blive sendt pr. e-mail til den e-mail-adresse, som du angiver i forbindelse med bestillingen. Vær opmærksom på at i visse tilfælde kan opfattes disse som spam og ryger dermed i dit spamfilter - tjek venligst dette før du kontakter os. Afsendelsen af ordrebekræftelse sker umiddelbart efter, at betalingen er registreret på vores konto.
- Ved køb af gavekort vil du modtage en ordrebekræftelse fra camillakroeyer.dk med oplysningen om indløsning.
Priser
Alle priser angivet på camillakroeyer.dk er inklusiv moms.
Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris. Der henvises til købeloven "at handle i god tro".
Betaling
Hos camillakroeyer.dk kan du betale med Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, American Express. Du kan også betale med MobilePay, afbetale med ViaBill & Anyday. Samt ny tilføjelse af Google Pay & Apple Pay, så du nemt kan dobbeltklikke 2 gange på din iPhone og gennemfører købet, helt smertefrit!
Pengene trækkes først når varen/varerne sendes.
Betaler du med både gavekort og Dankort/MobilePay etc. vil refunderings beløbet blive sat tilbage på henholdsvis gavekort og bank konti, i de beløb der er brugt på henholdsvis det éne og det andet.
VIABILL SMYKKER PÅ AFBETALING
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-.
Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.
Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. Læs mere her: www.viabill.com/kredit
PayPal
Ved køb med PayPal skal pengene trækkes indenfor 7 dage. Bliver pengene ikke trukket indenfor 7 dage grundet forsinkelser på din ordre, er vi nødsaget til at opkræve dig igen for en ny betaling, da den første reservation automatisk udløber efter 7 dage.
Kampagner
Ved "GRATIS GAVE" eller 'GOODIEBAG' -kampagner, får man en gratis gave med i sin ordre, såfremt der er købt et produkt. I nogle tilfælde kan kampagnen være ved køb af et minimums beløb og så vil dette fremgå. Gratis gaver vedlægges i ordrerne *så længe laver haves.
Sender man hele sin ordre retur, skal gratis gaven også sendes med retur. Vælger man at beholde gaven, vil gavens pris blive fratrukket det refunderede beløb. Overstiger gavens pris med det du har købt samlet, holdes pengene indtil gaven er sendt med retur.
Der medfølger kun 1 produkt pr. kunde, så længe det anvises i kurven.
Ved 3 for 2 kampagne , får du ved køb af 3 smykker, det billigste GRATIS. Sender du 1 smykke retur, vil rabatten du har fået blive ligeligt fordelt på alle 3 smykker. Sender du 2 ud af de 3 smykker retur, vil du betale fuld pris for dit beholdte smykke.
Eksempelvis : 3*249kr smykker får du får, ved brug af rabatten, til 498kr - Smykkerne koster altså 166kr stk. Sender du 1 smykke retur, vil du få refunderet 166kr. Hvis du sender begge smykker retur vil du få refunderet 249kr og du vil have betalt 249kr for det ene smykke du har beholdt.
Ved Køb 1 & få 50% på nr.2
Returneringer af 1 produkt på ordren, vil du betale fuld pris for produktet du beholder, uagtet det er produktet du har fået til 50%
Rabatten gælder kun ved køb af 2 produkter og hvis begge produkter beholdes.
Nyhedsbrev tilmelding
Ved tilmelding af Nyhedsbrev accepterer du at du får vores emails.
Har du ikke modtaget emailen? Så tjek gerne din spam, junk mv. Eller skriv til vores livechat.
Levering
Black Friday & Jul - Længere Leveringstid
Leveringstiden på ordre bestilt fra d.28/11 kl.18.00 til og med d.01/12 kl.24.00 er på 4-7 arbejdsdage. Dette gælder både Aftenlevering med Burd Delivery og GLS.
Den længere leveringstid skyldes ekstra travlhed i forbindelse med vores Black Friday kampagne.
Hvor lang tid går der før jeg får min pakke?
Vi reklamerer med 1-2 dages leveringstid, og vi vil så vidt muligt bestræbe os på at få den sendt ud samme dag du lægger din bestilling.
Bestiller du før kl. 14:00, bliver din ordre sendt samme dag. Ordrer afgivet efter kl. 14:00 bliver sendt dagen efter. Du modtager din ordre indenfor 1-3 hverdage - i nogle tilfælde allerede dagen efter, hvis du bestiller før kl. 14:00.
*Der henvises til "levering og returnering", hvor der kan stå ændringer i særlige perioder.
CAMILLAKROEYER leverer gennem BURD og GLS. Pakken kan sendes til din adresse eller det nærmeste posthus eller pakkeboks i dit område. Vi sender altid din pakke forsikret med et leveringsgebyr på 29-45 kr. Køber du for over 399 kr. får du fri fragt med GLS.
Leveringstiden fremgår under det aktuelle produkt, og forudbestillinger har ekstra leveringstid. Bestiller du andre varer med din forudbestilling, kan disse varer sendes først. Ønsker du at få din ordre opdelt, så bedes du skrive til support@camillakroeyer.dk
Du modtager dato for forsendelse pr. mail, efter din ordre er godkendt.
Vi afsender varer dagligt, så medmindre andet er oplyst vil den forventede leveringstid være mellem 1-3 dage.
I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig herom, og hvad vi kan gøre i sagen – f.eks. give dig pengene tilbage, eller hjælpe dig med at finde en tilsvarende vare et andet sted.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, du modtager hver enkelte varer.
Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til support@camillakroeyer.dk. eller benytte standard fortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Vælger du at gøre dette alligevel, vil vi opkræve fragten herfor.
Vores kundeservice bestræber sig på, at besvare dine spørgsmål på mail indenfor 24 timer i hverdagene - så det er ikke garanteret, at din bestilling vil kunne ændres eller annulleres, selvom du kontakter os med det samme eller i weekenden, men vi når det i fleste tilfælde.
Uafhentede pakker
Hvis du undlader at hente en pakke i pakkeshop og denne sendes retur til os, skal du betale de reelle omkostninger, som fragtfirmaet pålægger os for returforsendelsen på 35kr. Hvis du ønsker pakken sendt igen, skal du betale en eventuel ny leveringsomkostning på 29kr.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Fra dagen du modtager pakken, har du 30 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Vi anbefaler at du benytter dig af vores returlabel, på den måde er pakken forsikret. Vores returlabel bliver sendt med GLS til 35 kr.
Håndtering af returpakker
Vi håndterer returpakker og ombytninger fra mandag-fredag. Vi bestræber os efter at behandle din returpakke inden for 2-7 hverdage. Vi tager forebehold for længere behandlingstid i travle perioder.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 30 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Ved mobile-pay tilbage betaling er det, det tilknyttede kort du vil kunne se din retur betaling på, og ikke via mobile-pay aktiviteter.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Betaler du med både gavekort og dankort/mobilepay etc. vil refunderingsbeløbet blive sat tilbage på henholdsvis gavekort og bank konti, i de beløb der er brugt på henholdsvis det éne og det andet.
Varen sendes til:
Camilla Krøyer Jewellery ApS. Gåsegade 1. St. 1465 København K
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Reklamationsret
Købelovens mangelsregler gælder for varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Inden du sender varen så tag kontakt til os, så vi kan fremsende dig en returlabel.
Varen sendes til:
Camilla Krøyer Jewellery ApS. Gåsegade 1. St. 1465 København K
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet og fremsende din ordrebekræftelse. Vi står for returnering af produkter med reklamationer - såfremt de godkendes via vores support@camillakroeyer.dk
Send os et billede på support@camillakroeyer.dk - herefter får du svar og en mail med retur labelless kode.
Vi refundere ikke pengene, hvis du vælger at sende retur på egen hånd.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Ansvarsbegrænsning
Vi er kun ansvarlige så længe det følger af lov.
Standardfortrydelsesformular (behøves ikke at bruges, blot et alternativ)
Til:
Camilla Krøyer Jewellery ApS.
Kompagnistræde 43, St.
1208 København K
E-mail: support@camillakroeyer.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
________________________________________________________________
Bestilt den: ______________ Modtaget den: _______________________
Forbrugerens navn: ______________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________
Forbrugerens underskrift: _____________________ Dato: ____________
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte support@camillakroeyer.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr ”