product image

select caret down

🎁 Bestillingsfrist d.19/12 kl.14.00

Det originale vandfaste smykkebrand CKJ™ 1-2 dages levering Forlænget gave-retur

Kurv 0

1-3 dages levering - 30 Dages retur & Gratis Ombytning 🎁

Udsolgt

Produkter
Fuldend looket
Tillykke! Du har opnået gratis fragt. Du er 399 kr fra at få gratis levering.
Tilføje en note
Total Gratis
  • MobilePay
  • Visa
  • Mastercard
  • Anyday

Email os: Support@camillakroeyer.dk // Ring til os Tlf: 71 74 51 56

Ofte Stillede Spørgsmål

🎁 Julegave - Ombytning & Retur

Ombytning og retur af julegaver

Når du køber julegaver hos os mellem 1. november og 24. december 2025, får du automatisk forlænget retur- og ombytningsret. Returpakken skal blot være fremme hos os senest den 15. januar 2026

Bemærk, at denne forlængede returret erstatter den almindelige 30 dages returret. Det betyder, at alle julegaver købt i denne periode skal returneres senest den 15. januar 2026 - uanset hvornår de gives.

Frist for bestilling til juleaften 2025

Ønsker du at modtage din ordre inden juleaften, skal du bestille senest torsdag d. 19. december kl. 14.00.

Vi sender stadig hver dag fra d.18-23 December med dag til dag levering, men kan ikke garanterer leveringen efter d.19 kl.14.00

VI anbefaler pakkeshop frem til d.22 december.

Læs mere om vores Jule og Levering Retur her

Levering

Hvor hurtigt leverer i min pakke?

Vi bestræber os på, at levere din pakke inden for 1-2 hverdage.

Hvis du bestiller før kl. 14, bestræber vi os efter at du modtager din bestilling dagen efter med GLS.

Burd Delivery tilbyder samme dags levering og næste dags levering, det ville sige at hvis du inden kl. 13.00 bestiller med Burd's samme dags levering, modtager du din pakke mellem 18-22 om aftenen. Dette er dog kun til dele af Sjælland.

Vi tilbyder også, at du kan afhente din ordre i hverdage mellem 10-16 inde på vores kontor på Gåsegade 1, St. 1465 København K, efter aftale. Når du ligger en bestilling med afhentning vil du blive kontaktet og herefter finder vi en dag og et tidspunkt.

Hvem leverer i pakker med?

Camillakroeyer.dk leverer gennem Burd Delivery og GLS.

  • GLS - Levering til hjemmeadresse og pakkeshop (leverer også til pakkeshop om lørdagen).
  • Burd Delivery - Aftenlevering til hjemmeadresse imellem kl. 18-22 på Sjælland, Fyn & Jylland (kun udvalgte postnumre).

Vi sender altid din pakke forsikret med et leveringsgebyr på 29-45 kr.

Køber du for over 399 kr. får du fri fragt med GLS til pakkeshop.

Kan jeg afhente min ordre fysisk?

Hos camillakroeyer.dk tilbyder vi i udvalgte perioder mulighed for afhentning. Dette kan vælges i checkout, når funktionen er tilgængelig.

Afhentning foregår på vores kontor og lager:

Gåsegade 1, st. 1208 København K

Bemærk, at afhentning desværre ikke er muligt i travle perioder. Du er dog altid velkommen til at kontakte os på support@camillakroeyer.dk eller 71 74 51 56, så gør vi vores bedste for at finde en løsning.

Det er desværre ikke muligt at komme forbi for at se eller prøve produkterne uden at have en ordre.

Er du i tvivl om størrelsen?
Kontakt os gerne på forhånd – så kan vi efter aftale lægge andre størrelser klar, så du kan prøve og ombytte direkte ved afhentning.

Jeg har endnu ikke modtaget min pakke?

Det sker desværre en gang imellem, at en pakke bliver væk – men bare rolig, vi står altid klar til at hjælpe dig.

Hvis du ikke har modtaget din ordre, bedes du sende os en mail på support@camillakroeyer.dk.

Skriv venligst dit ordrenummer i emnefeltet.

Vi sørger herefter for at efterlyse din pakke. Skulle det vise sig, at pakken er endegyldigt væk, sender vi naturligvis en ny pakke til dig.

Jeg har modtaget en defekt vare?

Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.
Oplever du problemer, eller går dit smykke i stykker, kan du oprette en reklamation via vores Retur & Ombytningsportal.

Sådan gør du:

1. Gå til portalen og log ind med ordrenummer og den e-mail, der blev brugt til købet.

2. Sæt kryds ved det smykket, du ønsker at reklamere over.

3. Beskriv fejlen på smykket, og hvad du ønsker i stedet.

4. Vedhæft et billede, hvor fejlen tydeligt fremgår.

Når vi har modtaget din reklamation, vurderer vi sagen. Hvis smykket skal sendes retur, vil du modtage en GLS RETUR QR-kode på mail. Vis blot koden i din pakkeshop – de printer labelen og sætter den på pakken for dig.

Når vi modtager smykket, håndterer vi reklamationen ud fra dine ønsker og vores vurdering.

Jeg har modtaget en forkert vare?

Hvis du har modtaget en forkert vare i din pakke, så send os gerne en mail på support@camillakroeyer.dk.

Oplys venligst:

  • Hvad du mangler
  • Et billede af det du har modtaget
  • Dit ordrenummer

Vi sørger herefter for at finde den hurtigste og bedste løsning for dig.

Ombytning & Retur

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hent din returlabel HER

Refunderingen vil blive tilbagebetalt til det betalingskort der blev anvendt ved købet. Vi opkræver et returgebyr på 35kr for returlabel.

Ønsker du at sende pakken selv skal den sendes til:
Camilla Krøyer Jewellery
Kompagnistræde 43, st 1208 København K

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

GRATIS RETUR ved valg af tilgodebevis

Hvis du vælger at få dit returbeløb refunderet på et tilgodebevis, er det gratis for dig at sende retur. Du vil derudover også modtage 10% oveni varens værdi. Hent din returlabel HER.

GRATIS OMBYTNING
Ønsker du derimod at ombytte varen til en anden størrelse eller et andet produkt, kan du gøre det gratis gennem vores Retur & Ombytningsportal.

Hvordan ombytter jeg til en anden størrelse eller style?

Vi tilbyder gratis ombytning første gang.

Ønsker du at ombytte til en anden størrelse eller et andet produkt, kan du nemt gøre det via vores Retur & Ombytningsportal – og det er helt gratis.

Sådan gør du:

  1. Gå til portalen og log ind med ordrenummer og den e-mail, ordren er lagt med.
  2. Vælg det smykke, du ønsker at returnere.
  3. Vælg herefter det smykke, du ønsker at ombytte til.
  4. Du modtager en GLS RETUR QR-kode på mail. Vis koden i din pakkeshop – de printer og sætter labelen på din returpakke for dig.

Når vi har modtaget pakken, håndterer vi ombytningen ud fra dine ønsker.

Ombytningsbetingelser ved udsalg

Ved udsalg gælder rabatten kun for de varer, der er købt under udsalget.

Hvis du ønsker at ombytte efter udsalget er slut, kan du kun ombytte til en anden style med samme originalpris som den vare, du købte.

Det betyder:

  • Køber du en vare, der originalt koster 249 kr, kan du kun ombytte til en anden vare, der også originalt koster 249 kr.
  • Du kan ikke ombytte til en dyrere vare og samtidig beholde udsalgsrabatten.

Kort sagt: Ombytning efter udsalg kan kun ske til produkter med samme førpris.

Køb & returnering af gave

Hvis du skal give en gave og derfor ønsket forlænget returret, skal du i noten ved check-ud, notere at det er en gave og hvornår den skal gives. Så sørger vi for den bliver pakket ind, såfremt du køber gave indpakning og du får automatisk en forlænget returret fra den dag gaven gives.

Ønsker du at returnere en gave, kan du hente din returlabel HER

Du skal bruge ordre nr. og e-mail på køber for at returnere ordren.

Refunderingen vil blive tilbagebetalt til det betalingskort der blev anvendt ved købet. Vi opkræver et returgebyr på 35kr for returlabel.

Ønsker du at sende pakken selv skal den sendes til:
Camilla Krøyer Jewellery
Kompagnistræde 43, st 1208 København K

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Vi tager ikke din pakke retur, hvis:

  • Produktet har ridser eller andre synlige skader.
  • Produktet ikke er pakket forsvarligt ind.
Uafhentede pakker der sendes retur

Hvis du undlader at hente en pakke i pakkeshop og denne sendes retur til os, skal du betale de reelle omkostninger, som fragtfirmaet pålægger os for returforsendelsen.

Hvis du ønsker pakken sendt igen, skal du betale en eventuel ny leveringsomkostning på 29kr.

🎁 Gave Ombytning & Retur

Forlænget retur på gaver

Vi har automatisk forlænget retur på gaver - 30 dage fra den dag gaven gives.

Skriv venligst i ordrenoten at det er en gave.

Jeg ønsker at returnere en gave

Ønsker du at returnere en gave kan du gøre det gennem vores Retur & Ombytningsportal

Du skal bruge ordre nr. og e-mail på køber.

Refunderingen vil blive tilbagebetalt til det betalingskort der blev anvendt ved købet. Vi opkræver et returgebyr på 35kr for returlabel.

Du får en GLS RETUR QR kode på e-mail som du skal vise nede i pakkeshoppen, de printer derefter en label og sætter på din pakke.

Jeg vil gerne ombytte en gave

Vil du bytte en gave til en anden størrelse eller style? Vi tilbyder gratis ombytning første gang.

Sådan gør du:

  1. Find ordrenummeret og e-mailadressen på den person, der har købt gaven.
  2. Gå til vores Retur & Ombytningsportal og log ind.
  3. Vælg det smykke, du ønsker at bytte, og angiv den nye adresse, du gerne vil have ombytningen sendt til.
  4. Du modtager en GLS QR-kode på mail – vis den i pakkeshoppen, så printer de labelen og sætter den på pakken for dig.

Vi behandler ombytningen inden for 2–7 hverdage, efter vi har modtaget din returpakke.

-

Ombytningsbetingelser ved udsalg

Ved udsalg gælder rabatten kun for de varer, der er købt under udsalget.

Hvis du ønsker at ombytte efter udsalget er slut, kan du kun ombytte til en anden style med samme originalpris som den vare, du købte.

Det betyder:

  • Køber du en vare, der originalt koster 249 kr, kan du kun ombytte til en anden vare, der også originalt koster 249 kr.
  • Du kan ikke ombytte til en dyrere vare og samtidig beholde udsalgsrabatten.

Kort sagt: Ombytning efter udsalg kan kun ske til produkter med samme førpris.

Frist for bestilling til juleaften 2025

Ønsker du at modtage din ordre inden juleaften, skal du bestille senest torsdag d. 18. december kl. 14.00.

Læs mere om vores Jule og Levering Retur her

Betaling & Ordre

Kan jeg annullere min ordre?

Hvis du ønsker at annullere din ordre, gør vi selvfølgelig vores bedste for at hjælpe dig. Vær dog opmærksom på, at ordren i nogle tilfælde allerede kan være pakket eller afsendt – særligt i travle perioder som kampagner, fødselsdag, Black Friday og jul.

Ring hurtigst muligt til 71 74 51 56 (man–fre kl. 10–15), så forsøger vi at annullere, hvis ordren endnu ikke er sendt.

Er telefonen lukket, kan du skrive til support@camillakroeyer.dk med teksten “ANNULLER” + dit ordrenummer i emnefeltet (fx ANNULLER #CKJ123456).

Når ordren er afsendt, modtager du en bekræftelse pr. mail. Herefter kan den desværre ikke annulleres, men du kan returnere den i henhold til vores returpolitik.

Kan jeg ændre i min ordre?

Såfremt der er fejl eller ønskede ændringer til din ordre, vil vi selvfølgelig gerne hjælpe dig bedst muligt.
I nogle tilfælde kan pakken dog allerede være pakket eller håndteret, og i travle perioder kan vi ikke garantere, at det kan nås.

Skriv hurtigst muligt til support@camillakroeyer.dk
eller ring på 71 74 51 56, så forsøger vi at foretage ændringen.

Når først din ordre er afsendt, har vi desværre ikke mulighed for at foretage ændringer.
Du modtager en mail, så snart din ordre er pakket og sendt. 📦

Er det sikkert at handle på camillakroeyer.dk?

Ja – det er helt sikkert at handle på camillakroeyer.dk.

Vores webshop er SSL-krypteret, hvilket betyder, at dine kortoplysninger og personlige data behandles fortroligt og beskyttes mod adgang fra uvedkommende.

Vi er desuden E-mærket, hvilket er din garanti for en tryg og gennemsigtig handel.

Vores kunder giver os også topkarakter – vi har 5 stjerner på Trustpilot ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Produkt & Behandling

Har i garanti?

Ja! Vi tilbyder 100 % tilfredshedsgaranti.

Hvis der opstår en fejl på dit smykke inden for 2 år, og fejlen skyldes en produktions- eller materialefejl, er du altid velkommen til at kontakte os på support@camillakroeyer.dk – så hjælper vi dig med en reklamation.

Bemærk: Garantien dækker ikke:

• Tabte smykker

• Ridser og slitage fra almindelig brug

• Skader som følge af forkert opbevaring eller brug

• Skader forårsaget af tredjepart

Hvordan behandler jeg mine smykker?

Vi tilbyder forskellige typer smykker, som kræver forskellig behandling:

Vandfaste og guldbelagte smykker i stål

Disse smykker er meget slidstærke og kan bruges i vand, under træning og til daglig brug.

→ Brug en fiberklud til at pudse dem op og bevare glansen.

Ægte 925 sterling sølv

Rengør med varmt sæbevand og en blød fiberklud for at fjerne snavs og bevare udseendet. Undgå kontakt med hårde overflader for at minimere ridser.

Messing og 925S sølvbelagte smykker

Disse smykker er mere følsomme og bør behandles med forsigtighed:

→ Undgå kontakt med vand, sved, parfume og cremer

→ Opbevar dem tørt og væk fra direkte sollys

→ Brug en tør fiberklud til rengøring

Hvordan finder jeg min ringstørrelse?

Vi anbefaler app'en ringsizer - her kan du nemt måle din egen ring, direkte på din tlf skærm.

Du kan også se andre alternativer til en størrelsesguide her