Service økonom Praktikant
Dit fokus
Dit fokus vil være at øge vores kundetilfredshed og forbedre kundeservice, samt kommunikation på tværs af flere kanaler – vi ser derfor gerne, at du selv tænker ud af boksen og kommer med kreative forslag. Du skal vejlede kunder på bedst mulig vis, mens du samtidigt opfordrer til yderligere mersalg.
Vi ser praktikken som en mulighed for at varetage en ansvarsfuld stilling i en virksomhed i vækst, og for den rette person er der et stort potentiale for yderligere karrieremuligheder i virksomheden. Du vil indgå i et team med blandt andet ejerne af virksomheden, og du får mulighed for at opleve på tæt hold hvilke udfordringer, der kan være i en nyopstartet virksomhed.
Du vil stå for optimering og håndtering af følgende:
- Effektivisering og automatisering af mails til kampagner
- Online Service håndtering
- Tekster/content på tværs af digitale platforme
-
Trustpilot- og Facebook rating
Samt optimering af alt ovenstående
- Event koordinering ved pop-up shops (dette sker i få perioder om året og kan ikke garanteres ved alle perioder)
- Influencer marketing og håndtering
- Content skydning i samarbejde med marketing team
Hvad leder vi efter?
Vi ser gerne, at du:
- Læser på en relevant uddannelse indenfor kommunikation og service
- Er flydende i mundtlig og skriftlig dansk
- Brænder for kommunikation og god service
- Er social, har masser af gåpåmod og kan arbejde selvstændigt
- Har erfaring indenfor service og kommunikation
- Kan jonglere med flere bolde i luften
- Har et praktikforløb på 2-4 måneder hos os
Det er en fordel, hvis du allerede har arbejdet med service og kommunikation i en anden virksomhed.
Lyder det som noget for dig?
Kontakt Camilla Krøyer : ck@camillakroeyer.dk