Serviceøkonom Praktikant
SERVICEØKONOM (praktik)
Dit fokus
Dit fokus vil være at øge vores kundetilfredshed og forbedre kundeservice, samt kommunikation på tværs af flere kanaler – vi ser derfor gerne, at du selv tænker ud af boksen og kommer med kreative forslag. Du skal vejlede kunder på bedst mulig vis, mens du samtidigt opfordrer til yderligere mersalg.
Vi ser praktikken som en mulighed for at varetage en ansvarsfuld stilling i en virksomhed i vækst, og for den rette person er der et stort potentiale for yderligere karrieremuligheder i virksomheden. Du vil indgå i et team med blandt andet ejeren af virksomheden, og du får mulighed for at opleve på tæt hold hvilke udfordringer, der kan være i en nyopstartet virksomhed.
Du vil stå for optimering og håndtering af følgende:
- Online håndtering af vores kundehenvendelser på e-mail, livechat og telefon
- Kommunikation med lager, leverandører og øvrige samarbejdspartnere
- Effektivisering og automatisering af kampagnemails
- Udarbejdelse af tekster og content på tværs af digitale platforme
- Besvarelse af Trustpilot- og Facebook-anmeldelser og kommentarer samt opfølgning på kundetilfredshed
- Eventkoordinering i forbindelse med pop-up shops, influencer marketing m.m. (1–2 gange årligt, dog ikke garanteret i praktikperioden)
Hvad leder vi efter?
Vi ser gerne, at du:
- Læser på en relevant uddannelse indenfor kommunikation og service
- Er flydende i mundtlig og skriftlig dansk
- Brænder for kommunikation, kundeservice og har en naturlig lyst til at hjælpe andre
- Er udadvendt, initiativrig og trives med at tage ansvar
- Har erfaring med kundekontakt eller service
- Kan holde overblikket og trives med at have flere opgaver
- Har mulighed for et praktikforløb på 2-4 måneder hos os
Det er en fordel, hvis du allerede har arbejdet med service og kommunikation i en anden virksomhed.
Lyder det som noget for dig?
Ansøgning og spørgsmål sendes til: career@camillakroeyer.dk