Ofte stillede spørgsmål – camillakroeyer

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan returnerer jeg min vare?

Hos Camillakroeyer.dk har du 30 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager din pakke. Indenfor dette tidsrum kan du sende varen retur og få pengene tilbage, hvis varen ikke er taget i brug. Er de 30 dage overskredet vil pakken ikke pr. automatik blive sendt retur til kunden.

Du som køber står selv for betaling af forsendelsen, og der er derfor ingen refusion af forsendelsebeløbet, ved returnering af produkter.

I tilfælde af at du som kunde nægter modtagelse af pakken eller ikke får afhentet pakken hos pakkeshoppen, inden den bliver sendt retur, forbeholder vi os retten til at fakturer kunden for evt. omkostninger for returforsendelse og eller genlevering.

Vi anbefaler, at du sender med en forsikret returlabel, da Camillakroeyer.dk ikke står til ansvar for ikke-forsikrede pakker. Det er derfor på eget ansvar at sende uden forsikring. Pakken kan risikere ikke at komme frem til vores lager, hvis du vælger returnering uden forsikring.
Du kan sende retur via posthus eller pakkeshop, den skal dog altid fremsendes til vores adresse og kan IKKE sendes til pakkeshops, disse pakker bliver ikke afhentet.

KØB RETURLABEL HER

eller send selv:
RETURADRESSE:
Camilla kroeyer jewellery
Kompagnistræde 27 , 1 sal
1208 Kbh K

VÆR OPMÆRKSOM PÅ DEN SKAL LEVERES TIL ADRESSEN! BLIVER PAKKEN INDLEVERET I PAKKESHOP ELLER LIGN. SÅ AFHENTES DEN IKKE.

Vi tager ikke din pakke retur, hvis:

Produktet har ridser eller andre synlige skader.
Hangtags og mærker er fjernet eller beskadiget.
Produktet ikke er pakket forsvarligt ind.

GRATIS OMBYTNING
Ønsker du derimod at ombytte varen til en anden størrelse eller et andet produkt, henter du blot en ombytningslabel gratis I VORES OMBYTNINGSPORTAL HER. Husk at have dit ordre nr. & email klar.

her, herefter noterer du hvad den skal ombyttes til. Når vi håndterer returen herefter, så får vi sendt dit nye smykke afsted til dig.

Hvor hurtigt modtager jeg min bestilling?

Hvis du bestiller før kl. 14 i dag, stræber vi efter at du modtager din bestilling i morgen tidlig før kl. 8. Det vil sige, at vi rent faktisk leverer til dig indenfor 1-2 hverdage med enten DAO eller GLS.

Burd Delievery tilbyder samme dags levering og næste dags levering, det ville sige at hvis du inden kl. 13.30 bestiller med Burd's samme dags levering, modtager du din pakke mellem 18-22 om aftenen - Dette er dog kun til dele af Sjælland.

Vi tilbyder også, at du kan afhente din ordre i hverdag mellem 10-16 inde på vores kontor på Kompagnistræde 27, 1 sal - 1208 København K, efter aftale. Når du ligger en bestilling med afhentning ville du blive kontaktet og herefter finder vi en dag og et tidspunkt.

Hvordan kan jeg betale?

Hos Camillakroeyer.dk kan du betale med Mobilepay, Visa Dankort, Visa Electron, Mastercard, apple pay, google pay og paypal.

VIABILL / afbetaling : Du kan også skubbe din betaling eller afbetale med VIABILL.

Hvad gør jeg hvis jeg ikke har modtaget min pakke?

Det sker desværre indimellem at pakker bliver væk, vi står selvfølgelig altid klar til at hjælpe dig. Såfremt du ikke har modtaget din ordre, kan du altid skrive til os på support@camillakroeyer.dk, herefter bliver din pakke efterlyst - og i tilfælde af din pakke er endegyldigt væk, så får vi selvfølgelig sendt en ny afsted til dig. Hav gerne ordrenummer klar i emnefeltet, når du skriver til os.

Er det sikker at handle hos Camillakroeyer.dk?

Det er helt sikkert at handle på camillakroeyer.dk. Vores forbindelse er SSL-krypteret, så ingen andre har adgang til dine kort- og personfølsommeoplysninger. Derudover er vi E-mærket & har 5 stjerner på Trustpilot.

Hvad er smykkerne lavet af?



Camilla siger om smykke kollektionerne :

"Jeg var træt af at ægte sølv & guld smykker skulle være så dyre, derfor er jeg ikke gået på kompromis med kvaliteten af disse smykker, så de har høj belægning og kan bruges uden risiko for smykkerne skulle smitte af og blive grimme."

SMYKKER DER KAN TÅLE VAND:
Mine smykker i rustfrit stål med 18k guldbelægning kan tåle vand, sved og parfume - hvis du er i tvivl om hvilke smykker det er , så kan du se dem alle her:
VANDFASTE SMYKKER

Vær dog altid forsigtig med dine smykker omkring hårde overflader og kanter for at bevarer smykket bedst muligt i lang tid. 


EKSKLUSIV KOLLEKTION (ÆGTE SØLV SMYKKER) :
Ved alle smykker i ægte sølv og ægte sølv guldbelagt, 
beder vi dig være forsigtig omkring vand, hårde overflader, parfume & cremer. 
Vi anbefaler at du ikke sover, bader eller er aktiv, når du går med netop disse smykker af ægte materiale - dog kan alle vores rustfrit stål smykker godt tåle en vis mængde vand, sved og parfume - for at forlænge levetiden af smykket.


Kan jeg ændre i min ordre?

Såfremt der er fejl eller ønskede ændringer til din ordre, ville vi selvfølgelig gerne hjælpe dig bedst muligt - Skriv hurtigst muligst en mail til support@camillakroeyer.dk eller ring på 71 74 51 56 og så forsøger vi at løse problemet. Når først din ordre er sendt, har vi desværre ikke mulighed for at ændre i din ordre - Du modtager en mail når pakken afsendes.

Gave og retunering

Hvis du skal give en gave og derfor ønsket forlænget returret, skal du i noten ved check-ud, notere at det er en gave og hvornår den skal gives. Så sørger vi for den bliver pakket ind og du får en forlænget returret.

Er du modtager af en gave og ønsker at bytte den, henvend dig gerne til support@camillakroeyer.dk med ordrenummeret, så hjælpes du selvfølgelig på vej. Ønskes pengene retur, kan vi kun udbetale pengene til det samme kort, der er blevet brugt til betaling.

Jeg har modtaget en defekt eller forkert vare?

Jeg er super opmærksom på kvaliteten på mine smykker, men der kan desværre ske enkelte fejl i en produktion. Hvis du modtager et smykke med fejl, så skriv på support@camillakroeyer.dk vedhæft gerne et billede af smykket og dit ordre nummer i emnelinjen - Herefter ville vi selvfølgelig gerne hjælpe dig bedst muligt.

Følg altid mine vejledninger omkring behandling af smykker for at passe bedst på dem.

Har du modtaget en forkert vare i din pakke, så skriv gerne en mail til support@camillakroeyer.dk, skriv gerne hvad der mangler og hvad der er blevet sendt forkert til dig, herefter ville vi selvfølgelig få rettet op på vores fejl - så du kan modtage dit ønskede smykke.

Kan jeg afhente produkter direkte hos camillakroeyer.dk?

Hos camillakroeyer.dk kan du ved checkoout vælge 'Afhent'. Du skal placere en ordre før du kan afhente et produkt.

Vi tilbyder desværre ikke at du kan komme forbi og se/prøve produkterne.

Hvis du er i tvivl om det er den korrekte størrelse du har bestilt, kan du efter aftale med support@camillakroeyer.dk få nogle andre størrelser klar eller afprøve den med det samme du afhenter - for så nemt at ombytte til en korrekt størrelse.

Vi bruger cookies for at sikre, at vi giver dig den bedste oplevelse på vores hjemmeside.

COOKIE POLITIK
Pre-loader
Codify Infotech