Gratis ombytning 1-2 Dages levering Fri fragt over 499,- ★★★★★ Trustpilot

Ofte Stillede Spørgsmål

Forsendelse & retur

Hvordan returnere jeg en vare?

Hos Camillakroeyer.dk har du 30 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager din pakke. Indenfor dette tidsrum kan du sende varen retur og få pengene tilbage, hvis varen ikke er taget i brug. Er de 30 dage overskredet vil pakken ikke pr. automatik blive sendt retur til kunden.

Du som køber står selv for betaling af forsendelsen, og der er derfor ingen refusion af forsendelsebeløbet, ved returnering af produkter.

I tilfælde af at du som kunde nægter modtagelse af pakken eller ikke får afhentet pakken hos pakkeshoppen, inden den bliver sendt retur, forbeholder vi os retten til at fakturer kunden for evt. omkostninger for returforsendelse og eller genlevering.

Vi anbefaler, at du sender med en forsikret returlabel, da Camillakroeyer.dk ikke står til ansvar for ikke-forsikrede pakker. Det er derfor på eget ansvar at sende uden forsikring. Pakken kan risikere ikke at komme frem til vores lager, hvis du vælger returnering uden forsikring.

Du kan sende retur via posthus eller pakkeshop, den skal dog altid fremsendes til vores adresse og kan IKKE sendes til pakkeshops, disse pakker bliver ikke afhentet.


KØB RETURLABEL HER

eller send selv:

RETURADRESSE:

Camilla kroeyer jewellery

Kompagnistræde 27 , 1 sal

1208 Kbh K

VÆR OPMÆRKSOM PÅ DEN SKAL LEVERES TIL ADRESSEN! BLIVER PAKKEN INDLEVERET I PAKKESHOP ELLER LIGN. SÅ AFHENTES DEN IKKE.
Vi tager ikke din pakke retur, hvis:


- Produktet har ridser eller andre synlige skader.

- Produktet ikke er pakket forsvarligt ind.

GRATIS OMBYTNING

Ønsker du derimod at ombytte varen til en anden størrelse eller et andet produkt, henter du blot en ombytningslabel gratis I VORES OMBYTNINGSPORTAL HER. Husk at have dit ordre nr. & email klar.


her, herefter noterer du hvad den skal ombyttes til. Når vi håndterer returen herefter, så får vi sendt dit nye smykke afsted til dig.

Køb & returnering af gave

Hvis du skal give en gave og derfor ønsket forlænget returret, skal du i noten ved check-ud, notere at det er en gave og hvornår den skal gives. Så sørger vi for den bliver pakket ind og du får en forlænget returret.

Er du modtager af en gave og ønsker at bytte den, henvend dig gerne til support@camillakroeyer.dk med ordrenummeret, så hjælpes du selvfølgelig på vej. Ønskes pengene retur, kan vi kun udbetale pengene til det samme kort, der er blevet brugt til betaling.

Hvor hurtigt modtager jeg min bestilling?

Hvis du bestiller før kl. 14 i dag, stræber vi efter at du modtager din bestilling i morgen tidlig før kl. 8. Det vil sige, at vi rent faktisk leverer til dig indenfor 1-2 hverdage med GLS.

Burd tilbyder samme dags levering og næste dags levering, det ville sige at hvis du inden kl. 13.00 bestiller med Burd's samme dags levering, modtager du din pakke mellem 18-22 om aftenen - Dette er dog kun til dele af Sjælland.

Vi tilbyder også, at du kan afhente din ordre i hverdag mellem 10-16 inde på vores kontor på Kompagnistræde 27, 1 sal - 1208 København K, efter aftale. Når du ligger en bestilling med afhentning ville du blive kontaktet og herefter finder vi en dag og et tidspunkt.

Jeg har modtaget en defekt eller forkert vare?

Jeg er super opmærksom på kvaliteten på mine smykker, men der kan desværre ske enkelte fejl i en produktion. Hvis du modtager et smykke med fejl, så skriv på support@camillakroeyer.dk vedhæft gerne et billede af smykket og dit ordre nummer i emnelinjen - Herefter ville vi selvfølgelig gerne hjælpe dig bedst muligt.

Følg altid mine vejledninger omkring behandling af smykker for at passe bedst på dem.

Har du modtaget en forkert vare i din pakke, så skriv gerne en mail til support@camillakroeyer.dk, skriv gerne hvad der mangler og hvad der er blevet sendt forkert til dig, herefter ville vi selvfølgelig få rettet op på vores fejl - så du kan modtage dit ønskede smykke.

Jeg har endnu ikke modtaget min pakke?

Det sker desværre indimellem at pakker bliver væk, vi står selvfølgelig altid klar til at hjælpe dig. Såfremt du ikke har modtaget din ordre, kan du altid skrive til os på support@camillakroeyer.dk, herefter bliver din pakke efterlyst.

I tilfælde af din pakke er endegyldigt væk, så får vi selvfølgelig sendt en ny afsted til dig. Hav gerne ordrenummer klar i emnefeltet, når du skriver til os.

Kan jeg afhente min bestilling?

Hos camillakroeyer.dk kan du ved checkoout vælge 'Afhent'. Du skal placere en ordre før du kan afhente et produkt.

Vi tilbyder desværre ikke at du kan komme forbi og se/prøve produkterne.

Hvis du er i tvivl om det er den korrekte størrelse du har bestilt, kan du efter aftale med support@camillakroeyer.dk få nogle andre størrelser klar eller afprøve den med det samme du afhenter - for så nemt at ombytte til en korrekt størrelse.

Betaling & Ordre

Kan jeg ændre i min bestilling?

Såfremt der er fejl eller ønskede ændringer til din ordre, ville vi selvfølgelig gerne hjælpe dig bedst muligt.

Skriv hurtigst muligst til support@camillakroeyer.dk eller ring på 71 74 51 56 og så forsøger vi at løse problemet. Når først din ordre er sendt, har vi desværre ikke mulighed for at ændre i din ordre - Du modtager en mail når pakken afsendes.

Er det sikkert at handle på camillakroeyer.dk?

Det er helt sikkert at handle på camillakroeyer.dk. Vores forbindelse er SSL-krypteret, så ingen andre har adgang til dine kort- og personfølsommeoplysninger.

Derudover er vi E-mærket & har 5 stjerner på Trustpilot.

Er jeres indpakning bæredygtigt?

For at minimere vores aftryk på jorden, sender vi alle vores pakker i FSC-mærket emballage som er 70% genbrugs materialer og fremstillet af certificeret papir, produceret på dansk fabrik.

Produkt & behandling

Har i garanti?

Vi har 100% tilfredshedsgaranti! Indenfor 3 år kan du kontakte os med enhver reklamation eller skade som skulle være opstået fra vores side.

Kontakt : support@camillakroeyer.dk

Bemærk venligst: Denne garanti dækker ikke tabte smykker, ridser, der følger med normal slitage, forkert brug eller opbevaring af dit produkt, og enhver skade udført af en tredjepart.

Hvordan behandler jeg mine smykker?

Jeg sælger flere typer smykker.

Vandfaste smykker i stål: Kan bruges i vand, under træning og er meget slidstærke. De skal blot pudses op med en fiberklud.

Ægte sølv smykker: Du skal blot bruge en fiberklud og varmt sæbevand. Undgå at bruge forgyldte smykker i vand, under træning og omkring cremer.

Messing smykker: Disse smykker skal du være forsigtig med omkring vand, sved og parfume, da de er mere følsomme, og ikke skal opbevares i direkte sollys.

Vær generelt opmærksom på ridser og hårde overflader.

Bæredygtig emballage

Vi bruger 70% genbrugs materialer.

Sikker betaling

Vores forbindelse er SSL-krypteret.

Hurtig levering

1-2 dages levering

Fri fragt over 499

Vælg selv hvor du ønsker den leveret.

Trustpilot

Kurv

Din kurv er tom